JellyPages.com

..my family day 09...

stiap thn...acara yg ditunggu2 oleh family smua..ha..ni la die...FAMILY DAY...slalunye org wat family day ni antara syarikat2 o macam organisasi kan..tp kalo family day aku..kitorg wat antara keluarga...tp belah mak aku la..ade family pak ngah, mak uda, mak teh, mak lang, pak andak, pak itam, pak anjang, makcik n kak niah....mana pak long n mak long?? mak long 2 mak aku..huhu...acara ni mmg kalo xde aral..tiap2 thn wat...dah kali ke 9 gak wat...first time wat dulu..masa thn 1999..pastu ade 1 thn xwat sbb nenek aku meninggal masa tu..kali ni kitorg wat kat melaka...3 hari 2 mlm...mcam2 aktiviti ade....time ni la gathering selain dari hari raya...tu pn kdg2 xcukup kuota gak..huhu...besela..msing2 kdg2 xdapat nk elak keje kan..so..meh2 tgk gmbr2 family day jom..!



ni time mula2 smua sampai...bkumpul kat msjid tanah, melaka sblum nk wat aktiviti
explorace area melaka tau..



aku, taufiq and didi, sorg lagi baiyah (tukg amek gmbr jap)..cousin2 aku.....lepas menang acara explorace..pnat gile weh...explorace kat area bndar hilir..muzium tu smua...gmbr time explorace xsmpat amek walopn time 2 sbnrnye aku bwk sbb nk cpt n nk menang pnye psl..hahaha




ni pulak acara malamnye..teka peribahasa mcm 2 la..ikut ske kdg2..huhu...mcm2 la pkataan kuar...haha..kna lukis n kdg2 kna teka..lawan ikut grup..ade 4 grup smuanye..
smua aktiviti lawan antara 4 grup ni la..cmpur2 family...



ni pulak esk pgnye...senam..ni ngah wat poco2 sbnrnye..huhu...poco2 kan skrg dah famous..



=P..ni sje2 duk rehat kat tmn mainan kat area stu after senaman td...


after senam td...kitorg siap2 pi mahkota parade..acara bowling pule...ramai pro ni..haha.
.aku bese2 je..masing2 menunjukkan kehebatan nmpknye...sempoi kan kitorg??




pd sblh ptgnye pulak...acara outdoor games..main capteh (korg tau x?), main gelecek bola..adui...xpnah2 aku gelecek bola..hampeh xtau..hahaah..



ni pulak acara tangkap belon gne kain pelikat...abis kain pelikat sape ntah jd mangsa..huhu



esknye...tamatla family day 09 ni...brgmbr sblm balik...xdela ramai sgt family aku...tp bile dah bkumpul..gamat jadinye..haha...insyaAllah jumpe thn dpn..org kl pnye turn plak...



p/s...apsl cm xbnyk je gmbr aku kan??sbb akula jurugmbrnye..huhu.
.2 pesal xde sgt gmbo den...=P


0 comments:



Post a Comment