JellyPages.com

at-10-tion! H1NI...


makin truk dah wabak ni...seram sey..kami plaja upsi pn dah dikuarantinkan..mana x seram..tgh2 nk feel2 tido..tibe2 ade announcement suh jgn pi klas esk...'anda dikuarantinakan'..wo...Tuhan je yg tau ape perasaan aku..trus tbgn dr tdo..shari kna kuarantin dah xtau nk wat ape dah...duk men laptop..baca novel..last2 duputuskan bhawa dicutikan sminggu...kirenye cuti sem diawalkan..trus ramai bli tiket..kat pekan..mak aii..mcm konsert ape je...ramai gile..xpnah tgk pekan ramai mcm 2..ade yg dah siap balik tau...aku pn blila tiket gak..hehe..org balik..aku pn nk balik..kat upsi kecoh2 pakai topeng..balik jb je..xnkpk sorg pn pkai...dahle masa tu bru je sampai kat stesen bas larkin..aku mlas nk bukak topeng...tibe2 aku dgr org panggil..'akak ninja'..sabo je la..hahah...xmarah pn..aku cume snym je...tp die msti xnmpk..sbb aku pakai topeng..haha...

beginikah rupa aku??hahah

hope smuanya baik2 n sihat2 je..sntiasala berdoa agar kita smua dijauhi prkara2 buruk..amin...=)

0 comments:



Post a Comment